28 dec. 2011

Julklappsspelsböcker...

Jag bara måste visa er de två böckerna som jag fick i "Julklapp" i år. De var inte personligen utvalda för mig MEN jag kände mig manad att slåss om de båda. Kan knappast hitta två böcker som är mer skilda från varandra MEN samtidigt drogs jag till de båda. De var NOG inte heller köpta av samma person och det är faktiskt lite spännande, Jag vet bara vem som köpte den ena boken, får ta mig en liten funderare på vem den andre köparen är...
Den vackraste och mest bildsköna boken är en receptbok...
One & only
cupcakes och muffins - en komplett receptsamling





Det står att;
"Livet är som bäst när man har en cupcake i handen och ett leende på läpparna."
Kanske är det så...
Det står också att;
cupcakes och muffins är både lätt och roligt att baka. Jag vet ialla fall att boken är fantastisk vacker att bläddra i och det vattnas i munnen bara av att kika på bilderna.
 Tack kära svägerska Maria!
förlaget som givit ut boken här fanns massor av intressanta böcker kolla själva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar