27 dec. 2011

Då tände jag den till slut...

Just det, då tände jag den äntligen,till slut.


 På annandagen kom mannens släkt på den årliga gröt- och skinkmackekvällen i jul. Det är alltid lika härligt och mysigt när alla kommer... två bröder och en syster med respektive familjer gör ju att vi blir några stycken - 13 närmare bestämt och ni som känner mig vet ju att vi inte bor så stort. MEN finns det hjärterum så finns det stjärterum. dagen till ära tände jag mitt stora Stjärneljus och jösses vad det brann varmt och vackert!
Under kvällen så sjöng min svägerska Elisabet och dottern Anna för oss och Elisabet bjöd också på "Blodiga"berättelser om Julen och Nissarna. Hualigen!!!
Tack snälla ni... tack alla förresten för en härlig kväll!


Idag har jag pysslat lite också faktiskt... Fåglarna fick äntligen sitt !
Jordnötter, äpplen och frön.

Nu kan vintern komma, Välkommen!!!




Smaklig måltid alla små pippifåglarna som är kvar i Svedala!
/Nettan - nettis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar