3 nov. 2011

Semester...

Ja nu har jag faktiskt semester... Det kan behövas ibland och nu är det ju höstlov i skolan också, passar ju perfekt!
Ja fantastiskt bra är det ju med en mamma hemma som fixar mat och fika när det behövs. Min lille kille är ju 13 år nu, så det klart, lika viktigt att mamma är hemma är det ju inte. Men jag påstår med bestämdhet att det fortfarande känns viktigt för MIG att jag tar ledigt någon dag på höstlovet även om jag blir ensam hemma med matlagning och annat.
Vad ska jag göra när jag är ledig då?... Jo, passa på att virka fler bakverk och att kanske stoppa de som är gjorda. Att läsa lite verkar oxå lockande, boken som alla berömmer och skrattar åt har jag inte kommit in i ännu. Jag ska nog ta en tur till IKEA oxå och så behöver jag både en jacka och ett par härliga vinterskor.hm. två dagar ledigt och... ja ja, jag får väl se vad som hinns med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar