11 juli 2012

Födelsedagar...

Ja då var det ju så att jag fyllde år igen... ja tro det eller ej... Jag är så glad för att jag får bli äldre! Det är så man ska säga har jag lärt mig...

46
Är ju bara en siffra, eller hur?!?

Precis, så då går vi raskt vidare till gåvor och presenter...
En bok som jag kommer att läsa i och lyssna till resten av livet

Vet du hur en orre låter, eller en Större Hackspett?

det gör snart jag för jag fick en fantastisk bok i födelsedagspresent---

 av mina kusinbarn Theus och Lilly...
 En fantastisk bok där jag kan lyssna på fåglarnas läten samtidigt som jag ser bilderna...
FÅGELSÅNG 150 svenska fåglar och deras läten
Jan Pedersen och Lars Svensson Med fl...
/Nettan - Nettis

1 kommentar:

  1. Tröttmar du fågel ljud har vi djurboken .....med ljud

    SvaraRadera