10 juli 2012

sommar, sommar, sommar...

Ja då var det så dags igen - semester! Härligt månitro!
En vecka kom och försvann, som smör i solsken, och solsken, det hade jag i tre hela dagar, första veckan och vad jag NJÖT!

NU är jag inne på vecka två, regnet öser ner MEN jag är lycklig ändå... 
Då får jag göra annat - LÄSA, LÄSA OCH SÅ LÄSA...
Just nu läser jag HAMMARBYSERIEN av CARIN GERHARDSEN - mycket bra, spännande, horribelt och intressant...går bara inte att släppa!!!






Första boken - Pepparkakshuset
Andra boken - Mamma, Pappa, barn (håller jag på med just nu)
Tredje boken - Vyssan Lull och 
Fjärde boken - Helgonet
Hammarbypolisen har MYCKET att göra!!! HUA...





tända ljus, ett glas vin, filten i soffan och regnet som smattrar på markisen utanför - Hög mysfaktor...


Ha det!


Nettan - Nettis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar