21 aug. 2012

Det är mycket nu...


ojojojojOJ..

vart tar alla timmar, dagar, veckor och semesterlediga, härliga stunder vägen?

Inget att fundera över utan det kommer nya, timmar, dagar, veckor och härliga stunder.

hämtad från facebook...

Ja just så är det ju - släppa det som gör en ledsen, upprörd, stressad och fundersam och bara behålla det som gör en lycklig, nöjd och tillfreds.

Kanske inte så BARA, men det kan nog vara värt ett försök.
Ibland känner jag att jag är världsbäst på ovannämda och kan njuta av allt det underbara jag har och ta vara på tid och rum MEN det finns ju dagar och stunder som detta inte är helt självklart.
jag känner att jag har blivit bättre på att stanna upp och känna efter!, och då menar jag inte att det är bra att hela tiden "Känna efter" utan, verkligen "Känna efter" vad är det jag vill, behöver och faktiskt också kan... VIKTIGT!!!

hm... /Nettan - nettis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar