5 apr. 2012

viktigt med vackert Walking- och löparsteg...

Jag har ni ikväll kommit på en ny Etikett som jag faktiskt tycker är lite vitsig...
Känner man mig så förstår man att ordet rörelse kan ha MÅNGA betydelser... Just nu menar jag att;
Det är viktigt att röra på sig för att lyckas med VIKTNEDGÅNGEN...
Usch vilket tråkigt ord MEN det är ju så att jag kämpar med VIKTNEDGÅNGEN, faktiskt!!!


Och det går BRA! Men det är inte ROLIGT, ENKELT OCH OKOMPLICERAT utan - tråkigt, svårt och klurigt. Det låter som ett matteproblem, en ekvation eller något dylikt.
Ja det är ett slags pussel MEN det funkar och jag har blivit jätteduktig på att promenera med eller utan stavar och småjogga!
Hurra för mig!!!


Lite charmig bild... ganska snälla siffror - eller!?!


siffror är inte viktigt, MEN skillnad är viktigt, känslan är viktig och måendet är viktigt... Detta är mina, högst privata och egna tankar... Men siffror är en bra mätare för hur det går, upp eller ner, mycket eller lite... Detta är ett faktum.

Mina nya shoes... Jag vill kalla dem färggranna MEN min son, 14år ruskade på huvudet och sade;
- Ja, jag går ju inte bredvid dig i alla fall!



Men jag, Annette, gillar färg och speciellt på skor... Imorgon är det jag och mina "Petrol"färgade skor som tar en ordentlig promenad, så det så, punkt. se.





/Nettan - Nettis
 

3 kommentarer:

  1. Så snygga....helt rätt färg // linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst är det en läcker färg, Linda. Men fy attans vilket skoskav jag fick efter första promenaden, en stor blåsa på vardera hälen. Hua, inget vidare MEn men compeed löser det mesta. Snart är jag på G igen...

      Radera
  2. Ja visst är färgen ok. men fy bumlingen vilket skoskav jag fick efter första promenaden... en stor blåsa på varje häl. Hua compeed!!!

    SvaraRadera