8 apr. 2012

skoskav...

Ja nu var det ju det - Nya skor och första promenaden. Ha, ha, ha det var ingen vidare upplevelse. Jag hoppade i mina fina nya pjucks och gav mig iväg på en av mina vanliga rutter. Den rutten brukar ta ca 1 timma och det var en tuff timma ska ni veta. Efter halva rundan började jag känna av ett annalkande skav på båda hälarna. Fy för den lede, jag försöker undvika svordomar på min blogg MEN jag gick och mumlade lite fula ord för mig själv utmed vägen. Typ, varför i xxx skulle jag välja denna xxx rutten. Jag kan ju inte gena någonstans utan det är bara att xxx traska på.
Och nu sitter jag här med ett compeedplåster på vardera hälen. Jag försökte mig på en liten promenad i dag MEN det är inget vidare när man inte riktigt vet hur man ska göra för att låta bli att halta...
Jag får nog avvakta nån dag för att sedan köra på för fullt igen..
/Ha det bäst
Nettan - nettis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar