20 mars 2012

När Euforin lägger sig...



Kan man säga god Natt jord då, eller?
Ja kanske det MEN det vore inte speciellt utmanande och Inget vidare roligt heller att bara ge upp.
Eufori - är, Tror jag, en högst tillfällig, kanske återkommande MEN inte ständig känsla. Jag tror inte heller personligen att vi skulle må bra av att vara där, HELA tiden, ständigt euforiska.
Nej men, Hjälp vad jag låter hemsk, ledsen och desperat nu... det var verkligen inte meningen. För Just i dag är jag stark, just idag mår jag bra..Kenta

Jag har varit hos tandläkaren idag och ÄNTLIGEN fått åtgärdat en tand som har varit en ren djävul... ställt till det för mig och grusat mitt humör. Nu blir jag en ny människa även om det inte är helt färdigt ännu.Tisdag nästa vecka ska det rensas och fejas i käften och alla tre kanalerna MEN sedan så, ska jag kvittra värre än alla vårfåglar tillsammans. Ja, vi får väl se hur det blir med det MEN onda tänder önskar jag icke någon på denna jord.......


Våren är här, den kom med stormande, isande vindar i går, och imorgon lovar de vårvärme och mindre vind. Den som lever får se!
Jag har i alla fall försökt göra lite vårfint på min slitna trappa...

 Det ser inte mycket ut för världen MEN snart så blommar de och prunkar i min lilla "återvinningsbytta". Fågelholken är ännu tom!


Vårvindar friska..
blås inte bort till nästa gång
Nettan - Nettis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar