14 jan. 2012

Solen skiner idag...

Det är lördag och jag har jobbat en vecka efter julledigheten.
Ibland känns det faktiskt som att det är vår!

vårt väder är helt tokigt... plussgrader - svettigt den ena dagen och minusgrader och halt, nästa dag, sedan kommer det lite regn eller snöblandat och vind, rejäl vind, kanske storm... väldigt blåsigt ialla fall... Ja det är ju bara att "gilla läget" MEN fy fasiken vad jag är trött på detta VÄDER.

Trots detta så har jag promenerat, promenerat och promenerat varje och  vareviga dag! Är jag inte duktig? Jo det är jag! mycket duktig!
Man måste ju berömma sig själv ifall ingen annan gör det, eller hur.
Mer promenader åt folket och snart så kommer stavarna fram oxå - Kari tycker jag ska ha sådana med "studs" i men det behöver inte jag... Mina stavar funkar alldeles utmärkt för mig - MEN däremot behöver jag ett par nya skor, Walkingskor. Ska nog köpa ett par till veckan!!!!
/Nettan - Nettis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar