1 sep. 2012

Loppisrunda...


Idag blev det en sådan där dag... En loppisrundedag!

och idag hittade jag lite fynd faktiskt...
Framför allt en KOFFERT...gammal, sliten, med mycket Patina som det så galant heter...


 Den kommer så småningom att fyllas med garn, garn och så lite garn...








 Kari har lovat hjälpa mig med nya "Lockstoppar"... lite sadelgjord och saken är fixad!


 fiiint!

 Finns lite att göra! - har redan tyget som jag tror kommer att passa till insidan.

Vad köpte jag mer då?
Jo en ljuslykta (Har jag ju inga hemma!)
 två fina kökshanddukar och en  elefant



och så sockerkaksformar till barnen på jobbet och en gul bunke...
finns inget som är så kul som att göra sandkakor med riktiga Sockerkaksformar...


Nu blir nog alla nöjda... och jag med!
/Nettan - Nettis

1 kommentar:

  1. Vilken härlig loppis...

    Kofferten var väldigt fin
    Linda

    SvaraRadera